selamat datang

Rabu, 4 Mac 2009

Speed KiLLs~




ptg tadi..
aku kuar dr rumah..
sbb rs 'pns' dlm umah..
terasa bahang konflit yg maha hebat..
aku gegas kuar ngn motor buruk aku..
pecut ngn kelajuan yg hmpir ngn kelajuan cahaya..
aku xtau pe tujuan aku..
serabut pale otak aku..
aku ttp tutup mata utk ilangkn sume bygn dlm kepala tu..
bukak mata je..
ade lori depan aku..
lost kontrol n aku terbang tinggi melihat burung2 di langit biru...
~~~~~~~~~~~~~~~GELAP~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku bukak mata..
lihat sekeliling..
aku diatas katil..
waktu slps asar..
rupe nya aku bermimpi..
detak jantung hampir terasa keluar kerna kuat nya..
lps tu aku bgn n amik wudhuk..
solat..
lps tu bertafakur sejenak..
aku bt kesimpulan dr ape yg aku mimpikan :

1. aku masih beruntung kerna Allah bagi peringatan time aku tgh tido.bukan secara real bile aku bwk motor(aku mmg suke bwk motor laju2)
2. jgn memandu dlm keadaan unstable emotion.
3. semai la kasih syg disekeliling kite,supaya tak berlaku unstable emotion.
4. JGN TIDO LEPAS ASAR!!!

moral of d story is : sayangi keluarga anda, semakin hari semakin sayang..(^_^)

Tiada ulasan: